wtorek, 31 lipca 2012

GARBATE ANIOŁKI Zachowaj ciszę bo zginiesz

Garbate Aniołki były kapelą grającą  punk i reggae a powstały w 1990 r. w Radomsku. Założycielami zespołu byli Robin (bas) i Siwy (gitara i wokal), do których dołączył wkrótce na perkusje - Tyran. Pierwszy koncert, zimą 1991 r. w Miejskim Domu Kultury, skończył się skandalem i zakończeniem po wykonaniu pierwszego utworu. W kolejnych miesiącach Garbate Aniołki, zajęły się tworzeniem repertuaru i graniem lokalnych koncertów, w tym też okresie doszło do zmian personalnych i nową wokalistką została Olka.


Zespół wystąpił w ramach „otwartych drzwi”, w przesłuchaniach do Festiwalu w Jarocinie, a materiały z przesłuchań zostały zarejestrowane. W Jarocinie, Garbate Aniołki zagrały na małej scenie, a po występie posypały się oferty kolejnych koncertów w całej Polsce. W tym okresie doszło do kolejnych zmian personalnych-zespół opuścił Siwy, który w 1993 r. powrócił do kapeli w charakterze perkusisty.



Latem 1993 r. zespół nagrał swoją jedyną kasetę „Garbate Aniołki", która ukazała się nakładem wytwórni Silverton. Zespół zakończył działalność w 1994 roku. Ostatni koncert zagrał w swoim rodzinnym mieście – Radomsku. Od tamtej pory Garbate Aniołki już nie zagrały.

Wywiad z Pasażera z 1993 roku, nr 5. Żeby przeczytać trzeba niestety zapisać na dysk. Dzięki Don Pedro za skan i Grzesiek za muzykę.

*****



22 komentarze:

  1. Niezły pawer i do tego żeński wokal w naprawdę dobrym wykonaniu plus jakość zgrywki (Dzięki Grzesiek ) -MIODZIO- :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem to kiedyś na MC,przegrywka mimo że kaseta kosztowała ok.6 zł...Nie podobało mi się,ściągne niebawem - może byłem za młody. Jorgus

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie sie podoba ten zespol od kiedy go zobaczylem w jarocinie zajebiste wrazenie na mnie zrobila wokalistka wygladala jak by wlasnie z imprezy wrocila gdzie ja parunastu kolesi dmuchlo taka rasowa pankuwa w sumie byl to chyba pierwszy zespol tego dnia bardziej do poludnia na ktorego sie roszylem z pod drzewka zeby zobaczyc co to gra i spiewa koncert ten nagrywal kolega na dyktafon jakosc marna wydawal zina PELZACZ jak ktos ma z nim kontakt to moze jeszcze gdzies ma ten koncert CZeladz piaski odezwac sie

    OdpowiedzUsuń
  4. Garbate Aniołki to syf

    OdpowiedzUsuń
  5. kolo z Pełzacza wysoftował z 15 lat temu i od tego czasu nikt go nigdzie nie widział więc raczej żadnych szans na kontakt

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem ze sie wycofal ale pelzacza robili w 3 ojciec zostal chuliganem i zarazem kibicem troszke siedzial drogi za bardzo polubil uzywki a trzeci czyli tara najbardziej ustatkowany z nich byl i moze cos by mial jak bede w polsce to sie do nich wybiore moze jeszcze mieszkaja na piaskach

    OdpowiedzUsuń
  7. W tej paczce jest okładka? Bo jak nie, to mogę zeskanować...

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma okładki

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobało mi się to 18 lat temu i nie podoba mi się dziś...ot umpa umpa z piwnicy + oklepane teksty.

    G.V.K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uff... trochę zajęty byłem, więc czasu mało. Zeskanowana okładka + teksty.
    http://www.mediafire.com/download.php?zhcztggdgdku17f

    OdpowiedzUsuń
  11. garbate aniolki mam na wideo z jarocina 92, nagrywane przez doriana, z tego tez jest smar sw, dekret i wiele wiele innnych kapel, wiekszosc to mala scena

    OdpowiedzUsuń
  12. chetnie bym zobaczył te video.jest szansa?R85

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja kochałam garbate aniołki ze względu na jednego faceta...................moją pierwszą i krótką miłość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o którego faceta chodzi?

      Usuń
    2. o tego najfajniejszego :) ................. on wie że to o nim....

      Usuń
  14. udało mi się być na paru ich koncertach i wspominam bardzo dobrze , dodatkowo sentyment do starego sposobu zakupów czyli przeklejki tego samego znaczka w korespondencji z kapelą Garbate Aniołki. Szkoda że szybko znikneli. Muzę oczywiście polecam. Dzięki za wrzutę.

    OdpowiedzUsuń
  15. A czy ktoś sobie przypomina teledysk Garbatych Aniołków? Zdaje się ze był do utworu "Drzewo". Nie pamiętam w jakim programie był puszczany ...czy w Luz'ie czy w Alternativi czy tez w stacji Atomic TV ?

    OdpowiedzUsuń