wtorek, 24 marca 2009

LUMPERSI Wczoraj rewolucja dzisiaj prostytucja

Lumpersi to warszawska grupa założona przez byłych członków grupy TZN Xenna czyli Zygzaka, Falkonetiego i Dynię. Grali między innymi na Róbrege 90. Zygzak wcześniej po rozpadzie Xenny prowadził jeszcze grupę The Klaszcz. Żadna z tych kapel nie przebiła jednak popularności Xenny a ich utwory są mało znane.


Fragment relacji Pietii z koncertu Lumpersów z QQRYQ nr 15:

"(...) Na pierwszy ogień LUMPERSI, czyli unia warszawsko-raszyńska, nowa kapela gości z XENNY. Zagrali dobry koncert z dużą swobodą na scenie, jednak lata doświadczenia robią swoje. Sama muzyka dość tradycyjna - stary, dobry, mocny punk miejscami z inklinacjami bardziej czadowymi lub rockandrollowymi. Fajne teksty, szczególnie ten o handlowych wyprawach Polaczków do Berlina. Jednak rewelacja to nie jest, ot przyzwoita kapela. Przyjęci zostali dobrze, wkurwiające jednak było panoszenie się rożnych macho manów na sali.(...)"


Wszystkie zdjęcia z koncertu w Zgorzelcu autorstwa Dzidka.




*****


Lumpersi - Demo 90
download


Lumpersi - Róbrege 90
download









3 komentarze:

  1. hehe, sam kiedyś puszczałem te dwa materiały do netu ;) kilka numerów jest klasa. Nie masz może czegoś THE KLASZCZ? Ja miałem jedynie kwałek wideo,który wrzuciłem jakiś czas temu na YouTube -> http://www.youtube.com/watch?v=gvSaum-qjOM

    pozdrwaiam,
    Browar

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, nie mam nic the Klaszcz, nawet nie pamiętam czy mi kiedykolwiek obiły mi się o uszy ich nagrania

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie, skoro juz zostala wywolana xenna, to mam prosbe o jakas notke o kapeli i oczywiscie jakas muzyke... xenna to podstawa, blog ten bez xenny jest niepelny. Poza tym, jako ze to moj pierwszy komentarz tutaj, chcialbym pogratulowac strony. Dzieki za jej prowadzenie i udostepnianie nagran. Pozdrawiam.
    Poliskwenia Piochacz.

    OdpowiedzUsuń